Sjekkpunktsrapport

Sjekkpunktsrapport

En sjekkpunktsrapport brukes til å rapportere statusen til arbeidspakker, med frekvens som definert i arbeidspakken.

Når sjekkpunktsrapporten er fullført, må dokumentet evalueres etter følgende kriterier:

  • Laget så ofte som prosjektlederen krever
  • Nivået på og frekvensen av fremdriftsvurderingen er riktig for fasen og/ eller arbeidspakken
  • Informasjonen er i rett tid, nyttig, objektiv og nøyaktig
  • Alle produkter i arbeidspakken, for denne perioden, er dekket av denne rapporten
  • Inkluderer er oppdatering på eventuell uløste saker fra forrige rapport

Abonner på myMetier+

Abonner på myMetier+ for å få tilgang til de norske PRINCE2-malene og andre hjelpemidler som gjør det enklere å ta i bruk PRINCE2:

Med myMetier+ får du:

  • PRINCE2-maler og eksempler på ferdig utfylte prosjektmaler som du kan bruke i egne prosjekter.
  • Korte videoleksjoner om PRINCE2 og andre temaer innen prosjektledelse
  • E-bøker og veiledere knyttet til PRINCE2, smidige metoder og prosjektledelse generelt
    - og mye mye mer myMetier+ er en kunnskapsportal og et oppslagsverk som gjør at du får mer ut av PRINCE2-sertifiserginen din.