Sluttrapport

Sluttrapport

En sluttrapport brukes under avslutning av prosjektet for å evaluere hvordan prosjektet gikk opp mot den versjonen av initieringsdokumentasjonen som ble brukt for å autorisere det.

Når rapporten er fullført, må dokumentet evalueres etter følgende kriterier:

  • Alle unormale situasjoner er beskrevet, sammen med virkningen av dem
  • På slutten av prosjektet skal alle saker enten lukkes eller bli tema i en anbefaling om oppfølgingstiltak
  • All tilgjengelig nyttig dokumentasjon eller bevis bør følge med anbefalingene om oppfølgingstiltak
  • Alle utnevnte prosjektsikringsroller bør være enige om det som står i rapporten

Abonner på myMetier+

Abonner på myMetier+ for å få tilgang til de norske PRINCE2-malene og andre hjelpemidler som gjør det enklere å ta i bruk PRINCE2:

Med myMetier+ får du:

  • PRINCE2-maler og eksempler på ferdig utfylte prosjektmaler som du kan bruke i egne prosjekter.
  • Korte videoleksjoner om PRINCE2 og andre temaer innen prosjektledelse
  • E-bøker og veiledere knyttet til PRINCE2, smidige metoder og prosjektledelse generelt
    - og mye mye mer myMetier+ er en kunnskapsportal og et oppslagsverk som gjør at du får mer ut av PRINCE2-sertifiserginen din.